Natta dags

Anneli: Jo myntet har ju två sidor ;) O nja jag har lyckats gör de i en vecka nu :P Så inte jätte normalt....

Jasas: Tack! :D Hur är man när man är blogg bästisar?


Så nu har man tagit sig igenom en dag till, undrar vad nästa dag har i sitt sköte.
O tänka sig jag har faktiskt lyckats slänga in 2 inlägg idag, de är personligt bästa :D Men nu ska jag försöka dra med min blogg sambo in i sängen för att se vad hon har i sitt.....

O förresten tack älskling som har gjort min blogg så fin :D Vet att du ska göra den finare och att jag tackat dig tidigare men gör väl inget om jag gör de här med.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha nu måste jag ju gå in och svara i min blogg vad jag har eller ska göra? :p Självklart får jag ju hjälpa till när det var jag som "tvingade" hit dig ;) Natti natti Love!

2009-02-25 @ 21:30:23
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jenni

Herre gud, dig kommer det inte bli nån storbloggare av när du varit hemma en hel dag utan att blogga ;)

2009-02-26 @ 22:51:32
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0